duminică, 23 noiembrie 2008

Friend, friend

Pe Dimitri l-am cunsocut in avionul spre Mumbai. E din Sankt Petersburg, are un tatuaj ciudat pe mana, ii e frica de zboruri dar totusi trebuie sa se duca cu afaceri in India. Nu vorbeste o boaba engleza, noi nici atat rusa, dar totusi ne-am imprietenit. Ne-a invitat politicos sa servim cateva "dopuri" de tarie si bineinteles nu l-am putut refuza. Apoi parca ne-am inteles mai bine. Ne-a dat numarul lui de telefon si ne-a rugat sa-l sunam daca ajungem prin Sankt Petersburg. Daca prin semne ne-am mai inteles, ma intreb cum ne-am putea intelege la telefon.
P.S. Pentru cei care nu stiu. Tipul din stanga e Mircea. Dimitri e cel din dreapta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

da...sunt ala mare si gusat, dar sa ma vedetyi cand m-oi intoarce :)) livos va fi la cateogoria super grea fata de mine:)) sper io

Sebbastian spunea...

mircios, cum sa scapi tu de ceafa?! dupa afacerea cu voucherul, esti demn detinator de "ceafa de valutist"!

Anonim spunea...

pai daca ati vorbit limbajul vodkai, cred si eu ca v-ati inteles, e doar o limba universala, nu?!... :))

Anonim spunea...

anami, draga mea, te salut din tara lu' gandhi...livos adik ;))

da, bautura ne uneste pe toti, omul era foarte tare, general manger si reusea sa faca super bisnizuri fara sa stie 5 cuvinte in engleza in india...unde nu "prea" se vb rusa...