luni, 15 decembrie 2008

Crazy scooters


Intr-o zi, in Goa, am inchiriat scootere si ne-am plimbat vreo 6, 7 ore pe strazile intortocheate si inguste, asezate de-a lungul plajelor superbe.
Ne-am straduit sa circulam pe partea stanga a soselei, am invatat sa claxonam in loc sa semnalizam, ne-am delectat cu peisajele superbe care ne inconjurau si am facut doua accidente.
Mai intai Grasel a facut o intoarcere brusca si a lovit o motocicleta stationata regulamentar. Motocicleta a facut "buf", farul s-a spart iar aripa s-a indoit. Proprietarul a aparut numaidecat si dupa o scurta evaluare i-a cerut lui Grasel despagubiri in valoare de 3000 de rupii(din cate imi amintesc), banii pe care pana la urma i-a si primit.
Al doilea accident l-a avut in prim plan pe Livos. Impins de la spate de briza marii, prietenul nostru avea o viteza considerabila cand s-a intalnit cu cocoasa-limitatoare de viteza de pe drum.
Scooterul nabadaios n-a putut si tinut in frau si s-a parbusit. Odata cu el si Livos. Culmea, accidentul s-a petrecut la cativa metri de o farmacie. Un adevarat miracol, daca te gandesti ca in India farmaciile sunt foarte rare.
Asa ca ne-am dus la farmacie, am cumparat dezinfectante si bandaje si l-am tratat pe Livos. Priviti prima poza. Puradelul din imagine nu intelege nimic. De ce unii isi acopera ranile cand el nu-si acopera nici macar zonele intime?

5 comentarii:

Anonim spunea...

marfa pozele!

Livos spunea...

Puradelu' din dreapta face toti bani. Mai am o poza cu mine si cu o maimutica mica de genul celei din poza (deci suntem doua in total:)pe care cred ca am sa mi-o pun la avatar. Pe aceasta cale invit fetele singure si disponibile sa-mi ceara adresa de mess :) ca sa nu-mi ies din mana, prietenii stiu de ce

Livos spunea...

aa.. am uitat sa multumesc sorei Mihaela pentru ingrijiri :)

Sebbastian spunea...

nu stiu de ce, dar arati ca dupa un "tour de france"

Dellon spunea...

:)))) funny... apropo de "sora Mihaela"... se vede mana unei femei la nevoie! :D :-" ;))