marți, 2 decembrie 2008

Revenit dupa boala si gata de Jaipur

am bolit aproape toata sederea in jaisalmer..nenorocitele astea de trenuri in india la clasa cu aer conditionat (la care am insistat io sa ne luam bilete) baga ca la balamuc aerul ala, fara numar si nu il poti opri...pe drumul de la jodhpur la jaisalmer am cam racit...combinat cu faptul ca la sosire, duminca, am luat pastila antimalarica (pe stomacul gol) m-am trezit cu o mega greata, am reusit sa vomit de vreo 4 ori...am stat exilat la domiciliu..ceilati 5 din "sir" au bagat ieri safari in desert...io, mai gospodareste, odihna la pat...asta e...mi-a trecut si sper sa scap total de raceala asta...
ca sa-mi alin din suparare am bagat cu baietii de dimineata shopping :) si acum ne pregatim de debarcarea spre jaipur, un drum de doar 13 ore cu aer conditionat non stop in cap...

salutari din "sir"
mircios

7 comentarii:

Anonim spunea...

sa inteleg ca nu ai mai facut safri??????

Mara spunea...

Insanatosire rapida ca sa te bucuri cum trebuie de calatorie!

Anonim spunea...

ai scapat "ieftin"... cunosc pe cineva care a zacut vreo 2 saptamani la pat (ce-i drept, era intr-o calatorie de 6 luni)... asa ca multumeste cerului ca a fost numai atat! e si asta o experienta, sa nu te amarasti de patania asta!
pupici

Mircios spunea...

multumesc dragalasii mei de sustinere..am reusit spectaculos sa scap doar cu 24 de ore de bolit..dar aseara-n tren in timp ce beam uischian cu cretu si 3 indieni super tari mi-am pierdut vocea...acum doar soptesc...cred ca o sa fac furori la indience cu soptitul la ureche :))

salutari!

Mircios spunea...

da...nu am mai facut safari...dar ata ete...nu le poti avea pe toate-n viata :)

Sebbastian spunea...

lasa ca faci safari in africa peste 2 ani ;)
poate te intorci cu nevasta din india. mai usor cu soptitul!

Mircios spunea...

mi-a revenit vocea :) nu mai prezint interes, nici nu stiu dac-am prezentat vreo clipa...ieri la city palace vrajea livos doua coreence si eram atarnache pe-acolo, ma intreaba nu stiu ce si raspund soptit fireste...ce-ai patit intreaba ele dragute?..."I got a cod" zic io...la care aia mai vorbareata imi zice...stay away...ca nu vreau sa iau si io...deci cam naspa treaba :(