miercuri, 17 decembrie 2008

Servicii de 5 stele in blue city...


fotografia de mai sus e facuta de pe terasa celui mai tare restaurant intalnit de noi prin india, in jodhpur...in sfarsit, asta e viziunea mea.
am ajuns pe la 6 la ei si-am comandat cu totii mancarea, bauturile si toate cele ...rapid, cat ai zice o ora, mancarea a venit... nu dupa multe insistente si intrebari...lumea a mancat, care mai multumiti, care mai putini impresionati...in sfarsit, au dus-o la capat...pe la 7 si 10 io io-l mai intreb odata pe omul nostru...ce zici nene?...vine si puiutzul meu?...it's coming, it's coming...toti indienii au expresia asta in arsenal..nu poti niciodata sa-i surprinzi...o au mereu la ei pe asta pregatita...oricum senzatia mea a fost ca atunci auzea prima data de comanda mea...am coborat si la "bucatarie" sa vad care-i treaba, una muncea, restul atarnache...vreo 4...priveau, probabil erau veniti la vreun training ceva...nu faceau nimic, doar observau...
mi se cam lungisera urechile de foame, intre timp s-a stins si lumina pe terasa si baietii mancau pe intuneric si ghicite...piersicutele au preferat sa coboare in "salon" la lumina, smart move...io tot sus, tot infometat si pe intuneric...
pe la 7 jumate finally mi-a venit si mie mancarea si-am reusit sa-mi ostoiesc incredibila-mi foame...
singurul plus al terasei era view-ul...puteai vedea fortul, pe care tocmai il vizitasem

3 comentarii:

Anonim spunea...

Poza e facuta in momentul in care am dat comanda. Cand a venit comanda, luna era demult pe cer.

Mircios spunea...

da, clar...mai era un pic si prindeam rasaritul :)

Anonim spunea...

partea cea mai tare a fost ca, dint tot ce mancasem, el mi-a trecut pe nota doar o apa plata :))