marți, 2 decembrie 2008

Pe scurt

Suntem tot in Jaisalmer. In doua ore plecam cu trenul spre Jaipur unde vom ajunge maine dis de dimineata.
Ieri am fost in desert impreuna cu indieni de-ai locului. Ne-am plimbat vreo 2, 3 ore cu camila, am vazut soarele cum apune dupa dune, am zacut in jurul unui foc de tabara si ne-am tavalit prin nisip.
Am ascultat povestile oamenilor simpli care locuiesc in desert. Un pusti haios de 13 ani ne-a expus filozofia lui de viata: "No money, no funny. No wife, no life".

Seara, cand am ajuns la hotel, eram plini de nisip si de voie buna. Cele cateva ore petrecute in desert meritasera toti banii. Adica 600 de rupioare de persoana.

3 comentarii:

Sorin spunea...

Sau a vrut sa spuna:No money,no wife.No funny,no life:)

Anca spunea...

Sau 500 de rupioare daca esti un bun negociator :D :))

Sorin spunea...

@Anca:Sa inteleg ca doar tu o sa te intorci fara pereche din India?