miercuri, 3 decembrie 2008

FARA AER CONDITIONAT

namaste!

am reusit ieri sa pacalim sistemul (indian)... am venit in tren pregatiti cu scotch si carton, si-am bandajat gurile de "alimentare" cu aer conditionat...nu am fost singuri repartizati in sectorul ala dar pana s-au urcat tovarasii de calatorie treaba era deja consumata :D...thanks to us, cei doi, care s-au urcat si-au vazut grozavia din tavan, au fost nevoiti sa contacteze imediat "Nasul Mic" al vagonului ...sa-l roage pe micut sa bage mai mult aer la toti ceilalti din jur... ca sa ajunga si la ei :)) deci scaparam de data asta...
din pacate smecheria noastra a fost tardiv gandita, caci io racisem strasnic allready, anca s-a urcat in tren intr-o stare de neprezentare iar cretu a coborat din tren lovit si el...(probabil nu din cauza acestei calatorii)...urmeaza un drum lejer de 4 ore: Jaipur - Agra, in aceleasi conditii de aer conditionat neconditionat de nik altceva :)) problema noastra e insa alta: urmeaza un minunat drum de 30 ore: Agra - Goa, in care nu cred c-o sa mai putem pacali asa usor sistemul...
god (ori shiva) help us !
salutari de la mircios

9 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

interesant blog. continui lectura

Sebbastian spunea...

voi o duceti rau acolo? :D
mai scrieti si de bine :-s

Sandelos spunea...

v-am gasit pe youtube anticipat in goa :)) http://www.youtube.com/watch?v=7rBjpjEAi24

Sandelos spunea...

se pare ca v-a invatzat ceva util totusi Romania..sa fiti inventivi si sa va descurcati in situatiile grele :) good work

Mara spunea...

Indienii au fierbinteli de nu au nici o problema cu aerul conditionat?
Take care!

Ciprian Balan spunea...

Continuati, continuati..nu va lasati. 30 de ore? E Suceava => Arad=>Suceava :). Bafta!

Ciprian Balan spunea...

Mircios...parca erai Askim. Te rog sa iti folosesti numele indian..pana te intorci :)

Anonim spunea...

marinush, sa mor io daca-ntelesei ce-i cu aeru ala conditionat!!! deci era? sau nu? sau altfel: era cald sau frig???! ... da, stiu, sunt blonda - gen! :|

Mircios spunea...

marinush :)...imi place sa cred ca e mara...ca am deja destule porecle si alinturi...
da, aerul conditionat functiona pana sa se urce talharii din "sir" in tren si sa-l bandajeze...am avut o experienta extrem de racoroasa de la jodhpur la jaisalmer si ne-a fost invatatura de minte...

semnat mircios (sau askim, dupa preferinte)