vineri, 12 decembrie 2008

ultima zi de goa

Scriu cu greu in clipele astea...m-a prins soarele cam peste tot iar cel mai tare ma ustura spatele...o sa incerc totusi sa-mi duc ideea pana la capat. Arambol, caci aici suntem de doua zile, e perfect, nu gasesc alt cuvant ca sa-l descrie mai bine....e un fel de Vama, mai cosmopolit si fara corturi pe plaja. Poti sta o viata aici fara sa te plictisesti. Inainte sa ne mutam aici, am facut o inspectie cu-o zi inainte pe scutere, ne-am dat seama ca e pt noi si a doua zi aici eram. Tare e ca printre noi avem un Rossi si-un Biaggi, adica Livos si Grasel, care ne-au "aratat" tuturor cum se merge de fapt pe micile "motoare", a fost chiar foarte misto ziua de marti.
Miercuri am bagat cu totii shopping in "Wednesday Flea Market from Anjuna", pentru familii si prieteni..am luat si io cate ceva :)
Ieri am bagat plaja, baie, sucuri naturale, volei, un pic de fotbal (dar dupa 10 minute eram terminat si m-am retras...am imbatranit), o baie de ramas bun si apoi fireste o masa binemeritata, servita pe plaja la apus, cu specialitati de mare...nu e rau deloc pe-aici.
Aseara am mers in Anjuna la o petrecere, cam trista muzica (tehno si rave) dar misto atmosfera si oamenii. Soferul nostru, care ne-a dus si adus, e un genial, caterinca de om, a cantat pe drumul de dus muzica indiana (am facut si filmulete dar va trebui sa ajungem in tara sa le postam pe undeva).
Azi plaja de la 11 pan' la trei dupa care m-am retras ca ma arsese soarele destul :)
Maine din pacate tre' sa ne uschim de pe-aici, l-am tocmit pe Mr. Nice, soferul nostru caterinca, sa ne duca de aici pana in Mumbai cu-n Jeepan, toti 7 ingramaditi..sa vedem dac-o sa mearga el sau ne da vreun agarici de-al lui (ca-i un fel de capetenie intre ei).
Duminca vom decola lasand in urma amaraciunea c-am stat doar trei saptamani...dar vrem sa revenim la anu-n aceeasi perioada si ne consolam cu asta..

pana la noi vesti de pe front va pupa tata.
namaste!!!

5 comentarii:

Sebbastian spunea...

Petrecerea din Anjuca cred ca a fost "da bomb"!
Sunt eventuri mari in calendarul muzicii techno, acolo in Goa.
Semnat: The raver boy with the x-ray eyes

Sebbastian spunea...

All good things come to an end! Lasa, ca doar nu va intoarceti la frig si la munca si la tot rahatul care se intampla acum in RO. Macar atat! muhahahaha

Anonim spunea...

exista si o parte buna, e pentru aceia dintre noi, de acasa, care numaram zilele...

Anonim spunea...

nu pot sa ma loghez, sorry, mada

Mara spunea...

Bucurati-va la maxim de ultimele zile petrecute acolo!!! Aici e urat, frig, murdar, somaj, crize etc etc... toata splendoarea cea vestita...
Enjoy!!!