sâmbătă, 20 decembrie 2008

Nunta indiana

In India era sezonul nuntilor. Cam in fiecare zi, intalneam pe strada doua trei alaiuri. Ne opream si admiram multimea exuberanta, costumele colorate, tobele incinse, focurile de artificii si mirii timizi, intotdeauna cocotati pe cai albi.

Asa s-a intamplat si intr-o seara, la Jaisalmer. Numai ca de data asta, nuntasii ne-au invitat sa dansam alaturi de ei, pe ritmurile alerte de tobe. Eram la mii de kilometri departare de locul unde ne-am nascut, inconjurati de obiceiuri si traditii atat de diferite de-ale noastre. Cu toate astea, ne simteam ca la nunta unui prieten apropiat.

Am dansat, am chiut, ne-am distrat si-am multumit. Rezultatul il puteti vedea in filmuletul de mai sus. Remarcati stilul de dans absolut demential al acelui Raj Kapoor imbracat in camasa alba, care apare pe la jumatatea filmuletului.

5 comentarii:

Sorin spunea...

Bravo Grasel.Excelent dansator.Daca te vedea mireasa cred ca mirele trebuia sa isi gaseasca alta sotie.
Mi se pare mie sa undeva in spate apare in sfarsit si chipul lui Stefan?

Anonim spunea...

Gracias.Aveam un atu in plus.Pantalonii rupti intre picioare :))Dak te uiti atent, poti vedea asul din pantaloni

Mara spunea...

Super tare... Bravo!!! Imi place!

Livos spunea...

trebuie precizat ca muzica provenea doar de la tobe (nu vă închipuţi nimic electric) şi că ei sunt foarte timizi: se invită mult unul pe altul până acceptă să intre în joc iar la nunţi e cam singurul prilej când consumă alcool

Anonim spunea...

Oh my god...ahahah...ce tare e filmuletul..fratemiu..erai cam in plus pe acolo..erai prea hardstyle:P by the way..cred ca o sa petrec toata vacanta ascultand povestirile voastre..ne vedem sambata :*