duminică, 23 noiembrie 2008

24 de ore

N-am mai dormit de vreo 24 de ore. Bucuresti, Helsinki, Mumbai. Atat de multe de spus despre o singura zi. Voi reveni mai tarziu, cu mintea odihnita sa va povestesc cateva detalii interesante despre drumul pana in India.
Acum suntem la Mumbai. Un singur cuvant poate descrie cu adevarat atmosfera de-aici: INCREDIBIL. Incredibil de "altfel", incredibil de cald, incredibil taximetrist, incredibil trafic, incredibil hotel, incredibil tot. Iar in acest context, pe bune, nici nu mai stii daca acest "incredibil" are o conotatie negativa sau pozitiva. Depinde cine judeca.
Vroiam sa povestesc o gramada de chestii interesante care ni s-au intamplat in timpul zborului dar ce am vazut aici m-a facut sa uit tot ce s-a intamplat pe drum.
Azi dimineata, am avut senzatia ca pasesc pe alta planeta. Chiar nu-i o figura de stil. Fiindca azi dimineata am pasit in India.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Corect! Timp de 3 saptamani o sa va rupeti complet de cotidianul vostru intr-un mod "incredibil".
Somn usor!

Anonim spunea...

Bravo unchianule Bursa! Ai reusit din nou sa zbori! Hai ca in curand incepi sa te obisnuiesti!

Anonim spunea...

mai vrem, mai vrem ...nu e de ajuns!

Anonim spunea...

ma bucur ca traiti cu adevarat si sunteti voi insiva! Sa traiti toate experientele posibile care sa va faca bogati interior si sanatosi exterior!

Anonim spunea...

voua ve e cald si noi, aici, ne-am bucurat de prima ninsoare... trebuie sa fie interesant ca in noiembrie sa stai in tricou si pantaloni scurti in India in timp ce prietenii din Romania s-au infofolit cu geci groase si poarta manusi...