joi, 27 noiembrie 2008

da...suntem norocosi si foarte ok

da...confirm cele afirmate de cosminache si alexa...suntem ok...dupa un drum de 18 ore cu autocarul am ajuns la udaipur, ne-am cazat, am bagat somn vreo 4 ore si dupa ce-am mancat bine am vizitat un templu vechi de 352 ani aici ... e altceva udaipurul...e vechi, mistic, aduce un pic ca aer cu Sighisoara...dar fac asemanarea asta doar ca sa va faceti impresia de oras in piatra, cu stradute mega inguste si cu ricse peste tot (noi tot cu ricsa am mers azi-dimineata de la la autogara la hotel)
in cateva cuvinte (ca nu vreau sa ma gandesc f tare si sa ne afewcteze calatoria) zona unde au fost atentatele a fost zona in care am stat noi, am mancat in restaurantul leopold (singurul in india so far unde am mancat de doua ori), ne-am plimbat prin g\fata la taj mahal iar baietii au facut o plimbarica marti pe marine road, trecand si fotografiind trident hotel.
cand o sa putem descarca pozele o sa mai postam si pe blog...

v-am pupat!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca va vedeti in continuare linistiti (in masura in care pot sa folosesc cuvantul asta) de concediu, asta e cel mai important :) Keep up the good news and send us more of those pictures of yours. Pupici

Sebbastian spunea...

v-ati nascut a 2-a oara! ati trecut pe langa moarte! (2 glume mici si morbide). am vazut si eu pe cnn aseara in direct de pe acolo si situatia nu era roz, era mai mult rosie.
mircios, orange e lasat acasa? am dat sms pe el...

Mircios spunea...

da...am doar numarul de vodafone: + 4 0727 816 516...relax...we're very ok

hai pa!

Sebbastian spunea...

mi-ai urat un calduros fuck off. ms.
fetelor, nu va inghesuiti toate sa ii dati mesaje, acum ca stiti nr de tel :)