duminică, 23 noiembrie 2008

calatoriti, ajunsi si nemancati


am reusit sa plecam din bucuresti pe vremea aia caineasca, cretu' (stefan) a avut iar emotii la decolare... drumul pana la helsinki nu a avut ceva deosebit de mentionat doar ca in timpul de asteptare din aeroportul Vantaa...faza super tare: livos a facut prima lui afacere...a castigat primele lui 280 de rupii..

faza a fost ca a avut intarziere avionul si ne-au dat pentru asta vouchere de 8 euro la fiecare sa ne luam de mancare cat asteptam ca prostii...(o ora jumate)....doar ca gandhi al nostru, la ispita aruncata de mircios s-a invoit sa cedeze voucherul lui de 8 euro pentru 5 euro reali platibili in rupii, aici la fata locului, in mumbai. mircios bandit, si-a folosit voucherul propriu plus cel rascumparat (pe 5 euro de la livos) ca sa-si cumpere un deodorant calvin klein :D ....

asa s-a sfarsit prima colaborare fructuaoasa dintre cei doi .... va promit insa ca nu va fi si ultima...

azi am primit pe strada doua oferte sa filmam la Bolywood si cat de curand livos ca ceda cred...e tentant...500 de rupii pe zi...vreo 10 dolari adik...arfisuficient in orasul asta sa traiesti bine doua zile..

cand scriu aceste randuri e ora 10:52 si sunt nedormit o clipa de sambata dimineata de la 07:00...


gata, plec la som ca nu mai suport foamea...nu am mancat nik d ela indieni...ne e frica destul de tare...cretu, langa mine, e si el spart ...de foame si nu numai :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

drumul de la helsniki la mumbai a fost genial...dar cand o sa am 2 ore o sa povestesc calatoria de la aeroport la hotel...incredible india....nu o sa va vina sa credeti...este genial traficul aici...am uitat sa zic...pe avion, hel - mum, am cunoscut un rus foarte tare...bauram "uischi" cu el si vorbiram prin limbajul semnelor si trupului, nu va ganditi un de nu trebuie :))

hai pa...mai scriem...v-am pupat!

Anonim spunea...

cu speranta ca-l sforai cum trebuie pe livos (adica genial) vreau sa va urez la toti calatorie placuta, adica ... geniala!!!

Sorin spunea...

Cred ca o sa scrieti o carte numai cu traficul din India.Am citit ce a scris Anca de drumul cu taxiul pana la hotel si incerc sa imi imaginez prin ce ati trecut.Primul hop a trecut.Urmeaza supravietuirea cu mancarea si drumul cu trenul.