marți, 11 noiembrie 2008

Mai sunt 11 zile si e gata blogul

Si iata ca am inaugurat blogul calatoriei noastre. Pe 22 noiembrie plecam spre Mumbai via Helsinki. De-a lungul celor 3 saptamani de umblat de-a latul dar mai ales de-a lungul Indiei vom povesti pe acest blog ce am vazut, pe cine-am cunoscut, ce-am patit si ce-am trait. Sa dea Dumnezeu si Vishnu sa fie cat mai multe de povestit.

Ca la orice inceput de drum, hai mai intai sa facem cunostinta. Noi suntem 6 buni prieteni (mai buni probabil acum decat la sfarsitul calatoriei) dornici de aventura. Phaaa. Hai c-am dat-o in clisee deja.

Pe scurt: Anca, Onut, Grasel, Mircios, Stefan si special guest star Livos.(o sa vedeti in timp de ce)

3 comentarii:

Sebbastian spunea...

foarte tare ultima parte. go go Livos!
o dedicatie pt voi:
No fronts no tricks no soap box politics
No guns just blunts we kick this just for fun

Anonim spunea...

ancu, tu nu zici nimic? sa inteleg ca esti singura fata din intreaga "expeditie"? sper sa iti placa mancarea indiana, ca daca nu, chiar nu vreau sa ma gandesc...

Anca spunea...

Andre, draga mea(:*), eu nu am zis nimic pentru ca pe mine nu m-a cuprins inca febra aceasta a plecarii.. Stiu ca ma asteapta multe greutati si nu vreau sa-mi fac vreun scenariu dinainte pentru a nu avea prea multe dezamagiri. Si eu sper sa-mi placa mancarea de acolo, ca am incurcat-o in caz contrar( ma intorc si mai bat:-S). Pupici!!