miercuri, 19 noiembrie 2008

O oaza de exotism in mijlocul unui desert de rutina(sau cugetari dupa cateva beri)



Da, stiu, suna pompos titlul. Am baut cateva beri si subit vad sensurile ascunse ale calatoriei noastre in India.

Sfarsitul lui noiembrie 2007 (la fel ca si sfarsitul lui noiembrie 2006 si noimebrie 2005) m-a gasit la serviciu, trudind din greu, inainte de sarbatori, pentru o cariera de succes si un venit pe masura. Cred ca multi din “sir” au trait experiente asemanatoare.

Sfarsitul lui noiembrie 2008 e din alt film. Un film indian, dar nu de la Bolywood. Dupa luni si chiar ani de rutina ceva “altfel” se intampla in vietile noastra. Cand spun rutina nu ma refer neaparat la job. Ma refer la tot ce se repeta periodic in vietile noastre. Iesirile in baruri sau cluburi, calatoriile de 3, 4 zile in orase europene, week-end-uri la mare sau la munte. STOP.

Am zis STOP si-am hotarat ca e timpul sa facem altceva. Si pentru 3 saptamani chiar vom face altceva. Vom poposi in oaza de exotism din mijlocul desertului de rutina. Ce-i drept, o oaza in care apa nu-i potabila, dar setea se potoleste prin trairi.

Gata cu siroposenia metaforico-indianistica. Pe scurt, ce-am vrut sa spun: Plecam din rahatul asta romanesc si mergem pentru 3 saptamani intr-un alt rahat care ne place mult mai mult fiindca e nou si nu l-am mai mirosit pana acum.

2 comentarii:

Sorin spunea...

Si cu miros de churry.:)

Anonim spunea...

Un film cu "happy end" sa speram si doar cu personaje pozitive