sâmbătă, 15 noiembrie 2008

ave ad omnis

Si usor usor simtim febra dinaintea plecarii, fara a avea vreun contact neprotejat cu o tete sau un anofel. Nu v-am salutat asa pentru ca tendinta a ceea ce va urma este sa avem o organizare romana ci doar pentru a-l parafraza pe Livos care explica vechimea lumii pe care o vom vedea in comparatie cu alte civilizatii, fie ele si europene.
Daca pana acum fiecare s-a simtit dator sa informeze lumea despre ceea ce facem noi sau care au fost motivele pentru care nu am cerut destinatia Tenerife, prima chestie care mi-a trecut mie, in dimineata asta, prin cap, a fost, daca in conditiile alea extreme nu o sa ne transformam dintr-un sir indian intr-un sir trofic in care fiecare il papa pe celalalt incepand cu fructele si terminand cu reincarnarea intr-un curry? Dar probabil pana diseara cand va castiga steaua si licenta mea va fi aproape gata, voi visa cum fiecare o sa-si gaseasca karma in partenerul de camera sau de vagon, si-o s-o punem de-o nunta intre palmieri, in care vom sarbatori 7 zile si 7 nopti, cu lautari din Punjab.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai fumat ceva de dimineata?

Sorin spunea...

@Radu:Astept atuncea invitatia la nunta.Nu ma intereseasa cum va combinati voi pe acolo:).
Ps:nu stiu de ce am impresia ca o sa va intoarceti voi din India si Steaua tot fara victorie o sa fie.

Anonim spunea...

si traducerea cand vine?

Anonim spunea...

dak fumam as fi scris de cate ori tre' sa ne mai nastem ,ca sa devenim 6 frunzulite unite ,verzi si in proces de uscare.Dar poate bag mai pe seara un episod: Avem nevoie de a 7-a frunzulitsa! :))