marți, 25 noiembrie 2008

nu bun azi :(

azi a fost cam aiurea, in sensul ca din punctul meu de vedere a fost cam borring, n-am facut mare "jmecherie", m-am trezit iar ultimul si ni s-a dat peste cap la toti programul, am reusit doar sa luam biletele de tren, nici pe alea toate (fara goa - mumbai de intoarcere pe 13.12)
dupa isprava asta de la gara, am bagat somn in timp ce astia au fost pe plaja, la 6 km de colaba, unde stam noi...

cam atat azi...poate mai comentez ceva pe posturile vechi...

hai pa!

24 de comentarii:

Sorin spunea...

Sa inteleg ca a picat Goa sau!?!

Sebbastian spunea...

Sorin, se referea la drumul de intoarcere din Goa spre Mumbai.
Mircios, tu si somnul tau. Esti in fuckin' India si iarasi preferi sa dormi decat sa te plimbi in lung si in lat. Cum kilu' meu sa faci o zi borring in India? Ah, crap!

Anonim spunea...

Incercand sa-mi tempereze avantul spre realizarea unei dorinte sau a unui scop mai deosebit, mama mea are o vorba (pare-se rastalmacita dupa Schopenhauer) pe care mi-o arunca cu cea mai delicata inocenta: "Dorinta e mai frumoasa decat posesiunea"... Vorba asta rezoneaza putin cu unele din preceptele buddhiste, desi, daca imi amintesc bine, buddhistii adevarati vor sa aboleasca pana si Dorina insasi... Dar ca sa nu ma lungesc prea mult, ce am vrut eu sa punctez aicea suna cam asa: mi se pare ca dorinta voastra de a ajunge in India nu se masoara in intensitate cu ceea ce ati inceput voi sa traiti acolo. Subscriu parerii lui Sebi, adica, serios acuma, sa fii in India si sa nu te bucuri de fiecare clipa acolo, sa preferi sa dormi, sa visezi, in loc SA TRAIESTI?!?!

Anonim spunea...

mircios cine e anami? fata asta chiar e ideealista cat incape. ea chiar avea asteptari de la voi!!!??
sa-mi lasi un offline despre livos.
Si drum bun!

Anonim spunea...

Si tot pt anami : Intr-o calatorie iti schimbi starea interioara cam dupa 7-10 zile. In rest pace pt ca una sunt planurile si visele de acasa (in care vezi doar partea buna) si alta e realitatea contextuala de la fata locului.

Anonim spunea...

Ce legatura are realitatea contextuala de la fata locului cu dorinta de a trai, de a te bucura de tot ce-i nou in jurul tau?
Crede-ma, intr-o calatorie, iti poti schimba starea interioara din momentul in care ai pasit in avion... Nu inteleg comentariul asta al tau. Is much beyond my understanding...

Anonim spunea...

multumesc, Alexandra, I knew you'd understand what I meant... ;)

si ca sa-ti raspund, landreau: nu am nicio asteptare de la prietenii nostri comuni, e adevarat, calatoria o percepe fiecare in felul sau... dar nu exista regula dupa care ai nevoie de X zile ca sa-ti schimbi starea interioara!

Anonim spunea...

Nu vreau sa se inteleaga gresit, n-am nimic cu nimeni fiecare e liber la o parere , dar spun din proprie experienta ca o calatorie in alta parte decat Europa sau america de nord cere altceva(la asta ma refeream cu realitatea contextuala).Si eu sunt de acord cu voi ca daca pleci in India nu te duci sa dormi , dar daca l-ati vazut pe Mircios in zilele dinainte de plecare(programul sau) poate a-ti fi mai tolerante.

Iar ce am zis cu cele 7-10 zile cred cu tarie ca un om nu se poate adapta la o alta realitate (total) mai devreme de o saptamana.Si nu ma refer doar la India, ci pur si simplu ca-ti schimbi viata cotidiana.
Alexandra ai fost in afara Europei?

Anonim spunea...

Nu, nu am fost :)... dar cred cu tarie ca asta chiar nu are niciun fel de importanta cata vreme esti hotarat sa traiesti clipele departe de casa, clipele de concediu, de odihna, de aventura.... Fie ele in Europa, Asia sau Australia...
Nu contest starea lui Mircea de oboseala... stiu prin ce a trecut ultimele zile dinaintea plecarii.. atat ca probabil noi ne asteptam la mai mult :)
Enjoy your stay guys! However it may be!

Anonim spunea...

va dati seama ce important o sa se simta Mircea cand va citi posturile noastre?!... daca numai somnul lui a declansat o asa polemica, va dati seama cand se va TREZI ce revolutie o sa starneasca?! :))

Anonim spunea...

Si eu credeam la fel ca tine pana acum ceva vreme. Dar gandeste-te la cantitatea de informatie pe care au primit-o in doar cateva zile, la schimbarea climei (diferenta de aproape 30 de grade ), metabolismul care trebuie schimbat datorita: fusului orar, mancarii, diferentei de temperatura,etc
In alta ordine de idei, sunt de acord cu voi ca trebuie sa traga de ei , ca nu ajung oricand in India.
Oricum , PACE!

Anonim spunea...

Pentru Stefan:
din martie anul viitor Air Asia are 14 curse saptamanale Londra- Kl(Kuala Lumpur) cu preturi intre 99 si 200 de lire. Iar de acolo spre Bangkok inca 100 de euro ,iar spre Madras 120. Asta da veste buna.

Anonim spunea...

Foarte are Anami! Total de acord cu tine. batem recordul pe postul lui mircea!!!!!

Anonim spunea...

uneori, dezbaterile intre cititorii unui blog ajung sa fie mai interesante decat postul insusi; postul lui mircios a starnit reactii din partea celor carora le pasa de sirul indian, ceea ce eu zic ca e bine. mai esti suparat pe mine, mircios? :)

Sebbastian spunea...

mircios e prieten cu somnul de cand il stiu (sunt ceva ani). eu, dimpotriva. tine de organismul fiecaruia, insa eu m-as fi enervat tare sa fiu in India si sa stau in camera. cred ca m-as fi dus si singur in cercetare (daca taxiul e asa de ieftin, chiar daca m-as rataci, as ajunge pana la urma la hotel). sunt oameni si oameni, eu sunt unul care isi toceste talpile cand ajunge intr-un loc virgin si e nasol sa nu te bucuri si cu ceilalti de asta. noroc ca nu m-am dus, nu?

Sebbastian spunea...

dreea_ad, si mie mi s-a parut meaningless postul copy-paste de pe mess. numai ca eu am ales sa nu spun nimic :D.

Sebbastian spunea...

si cand ne spui "hai pa!" parca ne spui "fuck off shitheads!" urasc expresia asta.

Anonim spunea...

Subscriu :D

dana spunea...

Si eu subscriu la ce s-a zis in ultimele comentarii...
Macar noi sa fim activi pe blog, ca ei au multe alte chestii de facut, decat sa scrie aici. Dar sunt convinsa ca o sa vina cu povesti si poze multe cand vor ajunge acasa.
Anami, am inteles si eu exact ce ai vrut sa spui.

Sebbastian spunea...

Dana, subscrii si la ce am zis eu? Si tu spui "hai, pa!"

Anonim spunea...

hehehehe dragii mei...nu ma gandeam ca un asa post poate starni atatea controverse...dar ce sa-i faci...asa e in viata...nu poti prevede totul.

s-o luam pe rand dar nu neaparat in ordine:
- da...am preferat sa bag somn decat sa mai alerg 6 km pe faleza aia...in alt context poate as fi ales altceva dar dupa ce cu-o seara inainte ma stresasem cu biletele de tren (nu mai erau pt ce vroiam noi), apoi alearga pe strazi sa cauti o nenorocita de strada, de care nimeni nu stia unde e: Anan Drao Nair Road, unde citisem in "Biblie" ca ar fi o autogara cu autocare spre Udaipur...pana la urma am reusit sa cumparam bilete de la un fel de agentie de turism
- da...a fost mai bine (dpmdv) sa dorm, asa am simtit ca trebuie sa fac si asa am facut...puteti sa spuneti ce vreti...stiu sigur ca nu-s ca voi...io stiu asta...se pare ca voi nu stiati inca
- dreea_ad, nush care a fost ideea cu acel coment al tau...m-a cam enervat si-am vrut sa-l sterd initial dar acum mi-am dat seama ca e ok...u can do it whatever u want...i don't give a fuck
- referitor la faptul ca inchei cu "hai pa" cine ma cunoaste stie ca n-o zic cu rautate...e un fel mai scurt de-a incheia o zicere...in loc de "va salut cordial" sau "va pup dulce, dulce" si alte libidosenii de genu'

Anonim spunea...

ti-am scris raspunsul meu la comentariile de la postul cu conversatia; as mai vrea sa adaug numai ca nu toata lumea te cunoaste si nu este o conditie imperios necesara ca sa poata citi acest blog; and if you hadn't given a fuck you wouldn't have answered anything to my criticism, but you would have ignored it, so...asa cum am mai spus, cred ca o sa ma retrag -elegant, consider eu-

Anonim spunea...

dreeo...bag de seama ca esti suparacioasa foc...dar na...ce sa-i faci, asa e in viata: nu te pot place toti.

hai pa!

Sebbastian spunea...

moama, ce foc iese! ar trebui sa scrii cu rosu titlul postului, sa nu se mai atinga nimeni de el.