vineri, 28 noiembrie 2008

The coins hunter :D

Cum v am obisnuit, iata ma si azi in fata calc cu noutati socante. Monezile in Udaipur sunt ffff scumpe!Daca tot am inceput cu breaking news am sa continui: Grasel spala rufe!Livos in sfarsit si a luat slapi! Mircea a mancat cea mai spicy mancare din viata lui, bateriile la aparatul foto s au terminat, piersicuta e bolnava cu shoppingul( daca ar avea bani,ne am intoarce cu macar un container de haine si miliarde de accesorii) iar Stefan, live ,prin 3G emite non stop India Mihaelei. Ar mai fi multe de spus,dar timpul pus la dispozitie a expirat. Va astept si maine la aceeasi ora cu alte noutati socante numai la sirindian.com

7 comentarii:

Anonim spunea...

Brava Onut. In sfarsit informatii reale. Tu ai cumparat vreo moneda pana acum?

Sebbastian spunea...

Muhaha! Scrie si Onut ceva, in sfarsit. Eu nu te intreb daca ai cumparat vreo moneda, ci daca mai loc in bagaj de cate ai cumparat pana acum :D.
Vad ca toata lumea e a naibii de ocupata cu cate un lucru!

Mircios spunea...

una????????????
cred ca glumnesti baiete:))))))))

nu stii cu cine ai de-a face se pare...asa cum piersi e moarta dupa shopping de tzoale asa e el disperat dupa monezi...coins....
dar asa suntem noi...astia din "sir" le-avem fiecare pe-ale noastre...livos cu femeile, io cu somnu', piersicutele cu shoppingu'

hai pa!

Anonim spunea...

si Grasel?

Anonim spunea...

grasel stim cu ce are treaba...

Anonim spunea...

Doamne..fratemiu ai scris si tu ceva in sfarsit!!nu te credeam in stare..glumesc!! iar ai inceput cu monezile?:) cred ca vor cantari prea mult si nu le vei putea aduce in Romania..sau.. poate le trimiti prin pachet..mie mi-ai luat ceva???:D:D:D:D:D aici la Genova...ar trebui sa fie cald si frumos..dar.. ninge! ai auzit bine..ninge..aici in orasul in care nu ninge niciodata daca nu 1 data la un car de ani... :D

Anonim spunea...

:))) super tare