luni, 24 noiembrie 2008

conversatie avuta cu un batran in de-ale indiei

Razvan Bunea has signed back in. (11/25/2008 12:22 AM)

Mircea: salut magnifice
Razvan Bunea: ohohohooo
Razvan Bunea: prea tare
Razvan Bunea: eshti in india shi online
Mircea: da
Mircea: am scris lejer un post de seara
Razvan Bunea: bravos dom'le, suntetzi tehnologizatzi
Mircea:
Mircea: clar
Mircea: doar suntem india
Mircea: ce dracu

..................pentru cei curiosi de continuarea discutiei intrati mai incolo, cand ajunge sorinache acasa, pe www.sorinvlaicu.blogspot.com, am primit reprosuri c-am monopolizat toata pagina princip[ala cu post-ul asta...sanatate!

12 comentarii:

Anonim spunea...

nu s-a spus nimic nou sau interesant in conversatia asta

Anonim spunea...

Las ca-i bine si cu autocarul.Pt mirciulica sa stii ca si eu in Iran tot cu Volvo cu aer conditionat si locuri de dormit am mers , dar nu erau senzationale.Sper ca al vostru sa fie mai fain.Plus tot raul spre bine.O sa fie pitoresc si senzual . Stefan stie despre ce vorbesc.

Si mai vreau diversitate de opinii(adica sa scrie si graSLK si Onut)

Anonim spunea...

cine esti tu dreea_ad?

Anonim spunea...

si tu mai mircios!poate o admiratoare de a ta(voastra) care mai e si suparata!
Cum mai merge ca azi n-ati pus nimic. Piersicutele sunt bine?

Anonim spunea...

multa, multa sanantate ii doresc fetei asteia...e dreptul ei sa-si dea cu parerea...

Anonim spunea...

sunt o prietena a piersicutei. landreau, de ce crezi ca sunt suparata? de ce exista rubrica comentarii? pt a-ti expune opinia, fie ea pozitiva sau negativa.mi-au placut posturile dinaintea plecarii, si cele de azi (marti)-mai ales al lui grasel, care a reusit sa ma ajute sa imi fac o idee despre ce impresie v-a lasat voua(sau lui)primul contact cu india. mircios, nu imi considera critica un atac personal,dar probabil titlul mi-a ridicat asteptarile in legatura cu ceea ce va urma sa contina textul ce l-a succedat, mie unei neinitiate in tainele indiei; in schimb mi sau invalmasit prin cap numai cifre, date, autocare si camere de hotel; pana acum nu sunt convinsa ca merita sa vizitez "incredible" india. ce e asa incredibil, ca eu inca nu am inteles prea bine? ancu, te pup, sper ca te simti bine. sper sa nu va suparati pe mine :) intru si de 5 ori pe zi sa aflu noutatile, si citesc cu mult interes tot ce scrieti, deci keep going! bafta!

Anonim spunea...

imi pare rau frati miu, dar sunt de aceeasi parere cu dreea_ad,nu s a spus nimic interesant in conversatie, dar eu stiu ca nu te superi si apreciezi faptul ca oamenii citesc si si dau cu parerea; oricum stiu sigur ca o sa ti iei revansa :d
have fun, pup y.

Sebbastian spunea...

eu nu inteleg un lucru: de ce esti Mircea la mess si nu Mircios? sau chiar Mirciozo ;)) eu, de hegzemplu, sunt DavE. logic, nu?

dana spunea...

Asta pt.ca la "my contact details" el s-a pus mircea. Dar banuiesc ca tu stii asta deja, si alceva intrebi. Poate ca foloseste mes-ul nu doar cu prietenii, si e se parea deplasat sa scrie mircios. Desi, sunt convinsa, toti il avem asa in telefon :D

Mircios spunea...

si ca sa inchei si capitolul asta, o sa va divulg o situatie de fapt: in grupul nostru trebuie sa existe si oameni ca mine, mai putin poeti si mai buni organizatori; daca toti am sti carte cine ne-ar mai trage ciubotele? - zicea Stefan Apetrei...so, am introdus aceasta discutie dintre mine si razvan pentru asa am vrut io, pentru ca nu tot ce scriem pe blog scriem pt voi...unele conversatii, fapte, trairi sunt pentru noi, individuale sau de "sir"...blogul nostru ne ajuta pe noi sa pastram mai vie imaginea despre india (asa cum o percepe fiecare) iar pe voi sa incercati sa traiti prin ochii nostri intamplari de-aici...

cu speranta ca nu voi mai crea vreo noua dezbatere, va salut

hai pa!

Anonim spunea...

imi pare rau sa aflu ca gandesti asa si nu stii sa accepti critici, ci doar laude; daca ceea ce scrii nu este o creatie pe care sa vrei sa o oferi celorlati, asterne-ti gandurile intr-un jurnal personal, nu pe un blog public. dezbaterile si comentariile provocate de un anumit post, demonstreaza interesul acordat vis-a-vis de respectiva problema. ar fi trebuit ca reactia ta sa fie cu totul alta. eu nu ti-am contestat niciodata calitatile tale de a scrie, si chiar am simtit ca blogul a prinsa viata de cand ne confruntam ideile [sper ca anca nu o sa ma certe ca m-am implicat mai mult decat trebuia, se pare] eu ma retrag, noroc!

Anca spunea...

Eu nu am de ce sa ma supar, pt ca sunt de aceeasi parere cu tine Andre. Si sa stii ca ma supar daca te retragi.. exista "freedom of speech" and.. so be it!:)