joi, 27 noiembrie 2008

Mancarea...probabil cheia succesului

mancarea aici am stiut de la inceput ca va fi problemuta pt mine - dupa cum stiti nu sufar mancarea picanta...tonight am dat buzna intr-o crashma f misto, cu un puternic aer european, cu-n neamt blondut pe post de "patronache" sivcu-n "sef de sala" indian, atipic de inalt, amabil, glumet dar din pacate un NENOOCIT de om. Fiecare am comandat cam ca de obicei, io zic pe dorinta mea: "chicken...but pls no, I mean pls, no spicy at all...don't like spicy"...indianu' un "dragutzel" de om: "ok, no problem, chicken no spicy for you" rezultatul fireste e usor de ghicit pt toata lumea...nu numai ca mi-a adus penultimul mancarea si salivam la puiul lu' cretu' dar mi-a adus "amaratul" cea mai picanta mancare incercata in india so far...si m-am mai confruntat cu probleme de genu' pan-acum...ma consolam in timp ce plangeam (la propriu) deasupra puiului cu gandul ca nu-s singurul care patimesc...onut imi tinea isonul...cu toate ca daca m-as opri o clipa din minciuna-mi, as zice: "halal consolare"...sarind de la una la alta aici in udaipur, mai rau decat in mumbai, dupa 10 jumate se inchide totul...nu prea mai ramane nik de facut...poate doar sa surfezi pe "sir"
P.S: am scris cateva randuri pe laptoul lu' grasu despe intalnirea cauzata de livos cu doua suedeze dar ramane sa vedem cand ne vom incumeta sa ne aruncam la un stick de 400 de rupioare ca sa putem imbogati arhiva "sirului" si cu acele ziceri.

pana la urmatoarea intalnire...care sigur va fi maine... v-am salutat

8 comentarii:

Sorin spunea...

Poate o fi fost bulgar nu neamt si in loc de nu a inteles da.Si cine stie notiunea lui de picant e diferita fata de a ta.
Oho...deja Livos face furori....

Anonim spunea...

Mircios nu te grabi sa postezi despre livos.Strange materialul si apoi scrie o carte:"Aventurile unui tanar profesor in India". Oricum Livos pare revitalizat.

Sebbastian spunea...

me like a little spicy

Mircios spunea...

da...azi am luat si noi breakfaspt-ul pt prima data de cand am ajuns aici...f consistent..
oricum ce pe o parte ne da...pe celaalta vrea sa ne fure patronachele asta...am facut rezervare pe net la hotelul asta, pe bboking.com, stiam ca e 55 de dolarei camera/ noapte....de la suma asta am ajuns la 13400 de rupioare (cam 50 de rupii sunt 1 dolar), ca platim cica si paturile suplimentare din camere (luaram doar 2 camere)...ok zicem noi...asta e...mai sta el un pic s ase gandeasca si ne arata o alta suma...ajunsese la 15.000 Rs...ca cica prima suma nu avea inclusa TVA-ul de 12,3%...si asa ajungem la suma asta...ba chiar ne face un discount de 48,2 rupii...ne uitam unii la altii..si zicem: "binwe, fie"...asta e...platim un pic mai mult dar macar ne-a lasat sa ne facem check in-ul de dimineata rau (la 7)...tot e bine...dar surpriza azi...vrea de la noi 17.000 Rs...ca cica tre sa platim 2000 de rupioare in plus pt early check in...nu platiram inca toti...dar nu stiu dac amai poate fi facut ceva acum...e tardiv...
talharu'!!!

hai pa!

Anonim spunea...

17000 pentru cate nopti si pe camera sau cum?

Mircios spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Mircios spunea...

17000 a vrut taratura...am negociat la 16000 pana la urma...2 nopti (cu early check in - 06:30) pentru toti...am platit 2670 de rupioare fiecare...
scuze dreeo...stiu ca te pictisesc detaliile astea dar a vrut sor'mea sa stie si de aia mi-am permis sa-i raspund punctual...

ma-nclin!
mircios

Anonim spunea...

ms mult frati miu de raspuns :)
sper sa te faci bine cat mai repede
te imbratisez cu drag si te saluta si se ingrijoreaza pt tine mada si sor mea.m au sunat specil amandoaua sa intrebe de tine daca esti ok, nu de mine:D
pup