marți, 25 noiembrie 2008

bumbay=mumbay

Dupa 3 zile pline din momentul in care am calcat pe pamant asiatic mi-am dat seama ca orasul pe care-l tot stalceam pe gura, era destul de corect in capul meu.Debarcarea din avion si urmatoarele 2 ore mi-au redat ca o radioografie in 4 pozitii tot organismul orasului.Am asteptat vreo 30 de minute ca sa ne miscam de pe scaunul nostru, inca vreo 40 ca sa ajungem la check out timp in care am completat un formular, dupa care ne-am gasit bagajele trantite pe jos si multi taximetristi care intreceau cu mult ospitalitatea traditionala a romanului.In episodul al 2-lea, iesirea din aeroport, parca ne-a dus intr-o alta lume cu multi palmieri ,o clima senzationala si arhitectura inedita.Insa nu pentru mai mult decat a spune "Onut da-mi o tigare".Ne-am suit intr-un taxi in care cersatorii intrau jumatate pe geam,oglinzile,farurile sau semnalizarile nuintrau in modelul standard, iar peisajul era parca rupt dintr-un Ferentari cu accente tropicale.Totusi centrul britanic, in care tronezaza Hsbc Bank, Victoria Station si tricourile cu Man United, ne-au adus pulsul la loc si ne-au ajutat sa punem diagnosticul: Mumbay-ul este un copil supradezvoltat, dar imatur si in plina crestere, foarte frumos, insa cu grave probleme imunitare destul de grave si foarte obraznic noaptea.

4 comentarii:

Anonim spunea...

bravo grasel!

Anonim spunea...

In sfarsit impresii, trairi! Asta asteptam! Goo Grasel :)

Anonim spunea...

mi-a placut

Sebbastian spunea...

orgasm donor