joi, 20 noiembrie 2008

Ultimele detalii

Aseara ne-am intalnit la o bere ca sa punem la punct ultimele detalii ale calatoriei. Am lasat discutiile "idilice" de pana acum si ne-am ocupat de lucruri practice. Am facut o lista lunga de chestii pe care trebuie sa le cumparam de la farmacie. Plasturi, iod, spray de tantari, lichid dezinfectant de maini, smecta, nospa, aspirina, nurofen, niste antibiotice, saruri de nu stiu de care, si multe, multe altele. Se pare ca vom avea la noi mai multe medicamente, decat haine, dar nu-i nicio problema, pentru ca la ora la care scriu acest post, la Mumbai sunt in jur de 30 de grade.

Am hotarat ca nu mai facem rezervarile de cazare din Romania. Vom avea cazare rezervata doar in Mumbai. Odata ajunsi aici, ne vom lua biletele de tren pentru tot traseul si abia apoi vom face rezervari de camere pe net, pentru orasele urmatoare. Exista si varianta sa ne luam cazari la fata locului, dar e destul de incomod ca in fiecare oras, dupa un drum obositor, sa cauti 3 camere decente, in acelasi hotel, in plin sezon turistic.

9 comentarii:

Anonim spunea...

Atat??? We want some more...

Anonim spunea...

post-urile interesante le pastram pt india ...suntem f prinsi acum cu toate trebile organizatorice inainte de plecare...plus ca unii mai si muncesc...so: citeste cand vom fi acolo...aia va fi partea spicy...sau curry...ia-o cum vrei :)

Sorin spunea...

Drum bun!!!!

Anonim spunea...

In pantaloni scurti si sandalutse ma prezint maine la check in.La verificare cuvintelor scrie:"misted" ,adik un fel de missed, dar sper sa nu fie cazul :))

Anonim spunea...

Sincer, prima senzatie a fost ca postul asta e neterminat, de asta mi-am si exprimat nemultumirea... Dar daca Mircios ma asigura ca posturile alea spicy le vom primi din India, atunci treaca de la mine ;) O sa incerc sa-mi stapanesc rabdarea...

Mara spunea...

Va urez calatorie placuta si sa ne tineti la curent cu toate noutatile...

Anonim spunea...

एक अच्छी यात्रा है

Anonim spunea...

multumim.Asta e ultimul meu comentariu inainte sa plec si vreau de fapt sa-mi imortalizez starea.esdebctthgh

Anonim spunea...

Hopaaaa. Radu e vorbitor de hindi.. How cool is that! Calatorie minunata va doresc si eu!!!