duminică, 23 noiembrie 2008

da...e asa cum ar trebui sa fie

deocamdata inca simt viata aici intr-un ritm trepidant...post-ul asta va fi scris intr-o viteza mare...voi incerca sa-mi aduc aminte cat mai multe din trairile si simtirile de pa-aici:
mancarea: ne-am facut curaj si am mers la restaurant sa mancam bucate de-ale lor...a fost cam nasoala prima intalnire cu meniul lor, ne picant la ei ijseamna picant....un pic picant = super picant...nu stim si cred ca nici nu vrem sa incercam sa vedem ce inseamna picant sau f picant...
am mancat la kabat(restaurantul incercat) o paine cu cartof facuta lipie ... foarte maaare cam 50 x 50 cm...facuta "sul" cu niste legume...dar nu ma intrebati ce era...cu doua sosuri...dar iarasi nu ma intrebati ce gust avea cel pe care-l considerau ei un pic picant...mi-a fost de ajuns cel "nepicant", vorba vine...
sa lasam prima incercare si sa trecem la sucul de bambus...cel mai tare suc baut ever...facut din tulpina aia de bamus...stiu ca e greu de crezut...dar am experimant pe propriile pastile gustative...si a fost, unanim declarat, geniaaaaaaaal...a costat 7 rupii...cam 0,5 lei in banii nostri...si era la 0,75 ml...incredible india...

am ajuns la un alt restaurant unde s-au gandit s amance onut si anca si unde am incercat si noi ceva...asa la misto....incercati sa ma credeti: a fost cea mai buna mancare incercata sigur in ultmul an...si zic ultimul an ca nu mai stiu sigur...dar ideea era ca a fost misto...scumputa ce-i drept...dar si-a meritat fiecare din cele 125 rupii date pe partea mea din portie (impartita in trei cu livos si cretu' - stefan).
maine mergem sa ne cumparam biletele pt toata calatoria...sa ne cumparam cartele de vodafone india (sa nu mai vb in roamnig ca ne rupe la buzunare) sa mergem la insula elefantilor, sa ne platim si noi restul bani la cazare, ca n-am dat decat avans pe prima noapte si baietii astia au avut incredere sa ne lase pana luni, maine, cand deschid bancile si putem fi solvabili in rupiile lor...

va mai scriu sper si maine dar pana atunci, nu uitati: experimenteaza si cerceteaza...nu vei putea sti altfel niciodata ce poate iesi...

v-am salutat...hai pa

3 comentarii:

Sebbastian spunea...

suna tare frumos si interesant. o parte din mine isi doreste sa fi mers acolo pentru acest experiment (eu nu am avut azi decat o zi banala de duminica cu -2 grade si vant puternic).

Sorin spunea...

@Mircios m-am razgandit.Nu mai vreau ceai din India ci suc de bambus:).

Anonim spunea...

sa incercati totusi si ceai de canabis... cica efectul e garantat! ;)