joi, 27 noiembrie 2008

brrr...

Suntem bine, sanatosi si f norocosi din cate s-a vazut( si sa speram ca norocul ne va surade in continuare!). Bineinteles ca eu am fost cea mai speriata in momentul in care am auzit cele intamplate. Gandul ca am fost la un pas... imi creeaza mii de fiori!! E greu sa intelegi prin ce trec acesti oameni in momentul in care esti la mii de km distanta, in fata televizorului. In schimb, cand stii ca te despart doar cateva ore de intamplarile nefericite.. te cuprind o sumedenie de ganduri. Tot ce imi doresc e sa fim in continuare feriti de astfel de incidente si sa ne putem bucura de o experienta cat mai placuta aici. Cat despre Udaipur... e minunat!! Imi place enorm in comparatie cu Mumbaiul. Cladiri frumoase, oameni mult mai amabili, magazine cu lucruri superbe si mult mai ieftine ca in locatia anterioara, bijuterii deosebite. E paradisul femeilor aici:) . Azi am vizitat un templu hindus si am avut un ghid f amabil, cu care am reusit sa intretinem o conversatie buna. Cat despre maimute.. ni s-a zis sa fim atenti, ca nu sunt chiar atat de amabile. In final, doresc sa le transmit salutari celor ce au fost ingrijorati pentru noi si mlte imbratisari celor dragi mie( se stiu cei in cauza:D). Va pup pe toti!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu sunt eu un fan al cumparaturilor, dar sincer imi doresc sa fiu pe acolo sa imi cumpar cate ceva :D
enjoy

Anonim spunea...

Pt piersicute :
-Anca te rog pune-l si pe Onut sa scrie (a ramas singurul care n-a postat)
- ispita e mare dar veti grija ca sunt multe locuri in care ajungeti , nu va aruncati din prima.Pt cumparaturi consultati lonely planetu sa vedeti care din orase e mai ieftin si pe ce e specializat.
Bafta!

ina spunea...

hm, daca tot sunteti la capitolul asta...
consiliaza-l, te rog, si pe prietenul meu in problema shopping-ului
if you know what i mean
:)

Anonim spunea...

oare am primit si eu o imbratisare? parca am simtit ceva :D
sa te rasfeti madmo cu ceva frumos. ai auzit onut????
ma bucur mult pt tine si pt ceea ce traiesti. ai mai bifat un loc pe harta :) miss u a lot

Anonim spunea...

Exact!!!! Grasel sa vii cu sacosa plina la Bucuresti!!!Stii la ce ma refer!

Dellon spunea...

de ce nu povesteste toata lumea despre ce se intampla acolo!?.. ma bazam pe detalii de la nenea Livos dar m-a privat de detalii.. vrem detalii mai vii si mai plastice de la voi, cei care traiti India pe propria piele.. o sa urmaresc cu mult interes continuarea blogului! :D