joi, 27 noiembrie 2008

O dai pur

Ne-au zapacit cam mule evenimente in ultima vreme, dar spre seara ne-am linistit parca mai mult ca niciodata.Dupa ce dimineata ne uitam pe NDTV cum se fugareau baietii prin fata la Taj, unde ieri Ancutsa cumpara bratari din floricele de la copii, am avut o amiaza destul de atipica. Am papat pe acoperisul unui restaurant care nu avea mancare picanta "at all", unde am fumat ca pe vremuri cate juma de pachet de om, privind in zare spre campii si dealuri. Ne-am spiritualizat apoi intr-un templu vechi hindus, care mi s-a parut ca aducea cu cele Sud Americane, fara nici o influenta a fetelor venite in vacanta cu mama, tocmai din Buenos Aires si care intrasera si ele in gura tigrilor comercianti, care se auto-intituleaza "taylors". Atat de buni incat in 2 ore am rupt 2 perechi de pantaloni intre picioare. Dupa ce ne-am indulcit cu tot felul de dracii indiene de pe strada am realizat ca cersatorii sunt foarte putini si destul de timizi, preturile mici, orasul curat, oamenii foarte prietenosi ca sa nu mai vb de invazia miltara care a trecut pe langa noi.Cica sunt alegeri!Noi am ales de ieri si chiar destul de bine.

4 comentarii:

Anonim spunea...

am auzit a o ardeti zilnic pe antibiotice!!!!!
Sunteti dusi cu capul???

RELAXATIVA!

Sebbastian spunea...

bravo norocosilor. ati dat de bine acolo. mai urmeaza sa spuneti ca ati gasit si indience frumoase si redenumim India in Gradina Eden.

Anonim spunea...

ma bucur ca a aparut si partea frumoasa a Indiei in calea voastra...

Anonim spunea...

da Cosmine,noi suntem prostii satului si cu pastilele si cu cazarile