luni, 24 noiembrie 2008

o zi pierduta sau bani aruncati de buna voie

clar azi am cheltuit o caruta de bani...o mica avewre daca stau sa ma gandesc pentru unii indieni amarati...si noi vedem cam numai de astia pe aici...
caterina maxima: am fost la banca dimineata sa shimbam "coconautzi", "euroni" si "poundzuri" in total vreo 115.700 de rupii...ne-a pus indianul la sfarsit pe masa 9 fisicuri mari de bani...ne uitam unii la altii, credeam toti ca face caterinca d noi...dar nu, era extrem de serios (un gardian cu o pusca de 70-80 de cm se uita distrat la noi)...nu avea bani mai mari....si a trebuit sa-i bagam care pe unde a putut...si la sfarsit i-am indesat la onut in rucasc si era mega becurizati....umblam cu averea in geanta :))
mancarea de azi a fost una fada iar cea de seara nasoala...si scumputa...noroc ca ne-a adus o portie la doi...mie si lu' cretu...ca altfel ne ofticam tare...io unu' sigur
am reusit sa platim si camera in sfarsit...mai putin un pic decat ne asteptam...incredible india, de unde ne asteptam sa ne talhareasca si aveam si retorica pregatita, surpriza: aveti cu 600 de rupioare mai putin d eplatit...foarte bine sir...foarte bine...senchiu, senchiu...:)

hai pa...ca ma duc la vale cu netu' asta...e mega scump...de vreo 3 sau 4 ori mai scump ca-n romanica

Un comentariu:

Sebbastian spunea...

Eu zic sa va axati pe ce ati mancat si v-a placut. 3-4 zile pana sa vi se ia :D. Apoi va incercati iar norocul. Deci va plimbati cu rucsacul plin cu bani prin Mumbai, ca in filmele de actiune. Bine va sade. Auziti, eu spun ca merita incercat un rol micut de Bollywood, macar poate aveti pauza de masa si va hranesc ei! Dar Onut si Livos de ce nu scriu nimic? Sunt prea uimiti de ce au gasit acolo? ROCK ON!!!