duminică, 23 noiembrie 2008

Primele impresii

Eu una am ramas de-a dreptul.. uluita!! Ma asteptam sa fie aglomeratie mare, o caldura insuportabila si mizerie multa, dar "peisajul" pe care l-am vazut in drum spre aeroport a fost de-a dreptul.. socant(cel putin pt mine). Nu m-am apucat de plans, dar nici mult nu mai aveam:). Dar sa incep cu inceputul.. zborul a fost lin si nu am intampinat probleme. Atat doar ca la Helsinki, avionul a avut intariere. Drept pt care, am reusit sa facem si o poza cu Santa Claus si unul din spiridusii lui( eu, Onut, Radu si Liviu). De la Helsinki la Mumbai, timpul a trecut destul de greu, insa norocul nostru( me, Grasel si Onut)e ca l-am avut pe Liviu vecin de scaun si ne-a mai inveselit un pic( fara voia lui, bineinteles:D). Aaa.. si bineinteles, sa nu-l uitam pe Smigle( Lord of the Rings):)), un indian "simpatic" care din cand in cand ne mai onora cu zambetul lui.. imaculat:)). La ateriare in Mumbai, am avut un picut de asteptat pt a ne recupera bagajele. Pe mine ma termina indienii astia cu toata birocratia asta a lor!!! Inainte de plecare, pt rezervarile de la hotel, trece nume, adresa, datele din pasaport, nr-ul vizei, cand a fost eliberata, care e data sosirii in tara etc.. in avion, completeaa un alt talon, cu aceleasi date.. la internet, am luat-o de la capat........................ pt cartela telefonica, e la fel. Ba aici, mai mult, ai nevoie si de poza( cel putin asa am auzit). Ma termina!!!! Asa.. de la aeroport, am impartit 2 taxiuri( eu, Onut si Grasel intr-unul, Mircea, Stefan si Livos- in altul). Si aici a inceput distractia.. daca va uitati pe youtube, exista un filmulet care surprinde pe scurt traficul in India:HAOS total!! Indiferent ca era verde, galben sau rosu, soferul nostru trecea. Daca vreti senzatii tari, lasati bungee jumping.. veniti sa circulati in traficul de aici:)))))). Oamenii astia nu au niciun stres. Pe drum, ceea ce m-a impresionat pe mine a fost privelistea dezolanta de la marginea orasului: case derapanate, gunoaie.. cantitati industriale de gunoaie, oameni care dorm pe strada, niste conditii mizere de-a dreptul. Ma tot rugam sa nu opreasca taximetristul si sa ne zica ca am ajuns ca si muream.. Ce-i drept, e f contrastanta imaginea: daca pe drum eram inconjurati de atata mizerie, saracie.. in zare se puteau zari cladiri moderne, luxoase. Intr-adevar, India e o tara a contrastelor.. Incredible India!:) Come and see!:D

Un comentariu:

Anonim spunea...

hello from Alaska :))asta inseamna ca veti scrie in 3 saptamani cam cat George Calinescu pt "Istoria literaturii române de la origini până în prezent" :P cu toata birocratia despre care spui. Onutz..sa speram ca la cumparat haine nu va fi nevoie sa completezi nimic..altfel..s-a cam terminat vacantza ta..vei sta mai mult cu pixul in mana decat cu aparatul fotosau camera video :))