duminică, 16 noiembrie 2008

x3 x3 x3

Avem un Mircea care ne explica "cum sa ajungem in India" si un altul care ne spune "de ce iubim femeile".Ideal era sa avem un al 3-lea Mircea care sa ne spuna "de ce iubim noi India" sau "cum sa ajungem in ...".Pana sa-l gasesc pe Eliade ,am reusit totusi singur, sa rezolv problema pe jumatate.M-am gandit ca iubim India pentru ca daca stii sa privesti printre randuri ,locul in care aterizeaza avionul,pe hartie pare a fi taramul fagaduintei sau statul mult promis dupa atatea incercari.Acolo totul pare de trei ori mai frumos.Religiile cu care o sa ne ciocnim sunt hinduismul,budismul si islamismul iar arhitectura templelor si a cladirilor este implicit, impartita la fel.Relieful imbina oceanul si muntele cu desertul.Mancarea e ieftina,gustoasa si f iute iar grupul nostru combina 3 celule de crize:organizatorii, disidentii si piersicutele.Orasele pe care le vom vedea in statul Rajasthan sunt 3; Orasele pe care le vom vedea in India sunt sase,adik 2 x 3 iar cele prin care vom trece in tot timpul voiajului cum spunea cineva sunt noua,adik 3x3(bucuresti,helsinki,bombay bis); tarile prin care vom merge sunt 3,locurile in avion sunt cate 3, ca sa nu mai spun ca in taxi vom merge cate 3 timp de 3 saptamani,carand laptopul de pe care va scriu acum cam cate 3 zile. Combatantilor mei care ar putea spune ca inidenii sunt:murdari,hoti si nesimtiti; ca indiencele sunt urate,supuse si bolnave; ca drumurile sunt lungi,obositoare si aglomerate; ca post-ul meu e prost,lung si plictisitor si ca doar suma literelor numelor noastre postate pe blog (anca,mircios,livos,onut,radu,stefan) face 3 x 10, eu le doresc sa n-aiba parte de visul lor care ar putea fi doar bmw-ul x3.
Pana s-ajungem la destinatie duminica pe 23,cam pe la ora 3,cu biletele luate acum 3 luni si dupa un zbor de 3 ore pana in Helsinki, eu v-am pupat.

10 comentarii:

Anonim spunea...

Si l-am postat tot la ora 3 fara sa-mi dau seama.Tare nu!

Anca spunea...

Bravo Raducule, uite ca eu nu am fost atenta la aceste detalii... Dar nici tu nu ai fost atent la ce-am scris eu:(, pt ca nu ne-ai dilema( sa-i zicem asa) pe care o traversam in legatura cu traseul. Astept sa vad daca iti vine inspiratia sa ne spui, repet, of-ul tau:P. Bye bye! :)

Anca spunea...

Nu ne-ai ZIS dilema( mananc cuvinte pt ca nu am apucat sa iau mic dejunul si mi-o foameee :(( )

Anca spunea...

Si inca ceva Radule.. ai uitat sa mentionezi: organizatorii- Stefan & Mircea, disidentii- Liviu & Radu si piersicutele( :P )- Anca & Onut :)).

Anonim spunea...

Dar nu e nici o dilema.Toata lumea stie ca eu nu as fi vrut sa merg in Delhi deloc,dar pana la urma am sa o fac.

Anonim spunea...

anonimule...cine esti? ;))

Anca spunea...

E Radu, care a uitat sa le loggeze :P

Anonim spunea...

te pregatesti, pare-se, sa devii un mistic?!... asteptam cu interes metamorfozele de pe parcursul calatoriei

Anonim spunea...

multumesc,multumesc
Maria

Anonim spunea...

dupa cum se stie "3" e cifra magica, deci e de f bine